2010. április 25., vasárnap

16. fejezet

Elkápráztatott a szemével, és nem tudtam ellenállni. Megbabonázott, ahogy rám nézett és meg akartam csókolni. Izzott köztünk a levegő, közelebb hajoltam egy kicsit, de ő nem jött közelebb. Már majdnem megcsókoltam, mikor eszembe jutott, hogy van barátnője és akkor hirtelen elhúzódtam tőle. Szomorúan pillantottam rá.
-Ne haragudj.-mondtam neki és adtam az arcára egy puszit. Már szaladtam volna be a házba mikor megfogta a karomat és visszahúzott magához. Nagyon közel voltunk egymáshoz és éreztem a lélegzetét, ami bizsergette a bőrömet.
-Aludj jól.-mondta, aztán elengedett. Ránéztem és mosolygott. Visszamosolyogtam aztán bementem a házba.
-Jesszusom, mit csinálok én? Ezt nem tehetem meg! Van barátnője.-mondtam magamnak. Felsiettem a szobámba és beugrottam az ágyba. Beletemettem az arcomat a párnába és nyögtem egyet. Sokáig nem tudtam elaludni, sok volt nekem ez az este. Lucas balesete, és még Cameron is. Miért nem szeret egy fiú tiszta szívből és nem csak játszadozik velem. Nagyon elkeseredtem, de már nem bírtam fent lenni és elaludtam.

Nyugodt éjszakám volt, sokat aludtam. Vasárnap reggel alig akartam kimászni az ágyból, de nagy nehezen sikerült. Délelőtt nem csináltam semmit, délután meg Lucashoz mentünk be. Nagyon sajnáltam szegényt. Nem tudtunk vele beszélni, mert aludt és nem volt szívünk felkelteni. A nap többi részében olvastam a szobámban. Estefelé lezuhanyoztam és elmentem aludni. Nem volt erőm fent maradni, folyton Cameronra gondoltam, de próbáltam elfelejteni. Hétfő reggel álmosan keltem és nem volt ez másképp a hét többi napján sem. Reggelente Vanessa vitt a suliba és délután mindig meglátogattuk Lucast. Már egy kicsit jobb színben volt és a műtétre is sor került. Mikor bementünk hozzá a műtét után, be volt kötözve a karja és át is ázott a seb. Kicserélték, és utána már aludt is. Hamar eltelt az utolsó hét és én kezdtem egyre jobban örülni, hogy vége az iskolának és itt a nyári szünet. Cameronnal nem sokat beszéltem, inkább próbáltam távol maradni tőle, nem akartam szenvedni. Vanessa jól elvolt Chrissel és örültem, hogy legalább ők boldogok. Mikor elérkezett a péntek délután, nem tudtam mit csinálni. Lefújtuk a bowlingozást, mert Lucas nélkül nem ugyanaz. Így hát áthívtam Vanessát, hogy tartsunk egy csajos estét és dvd-zünk. Egy horror filmet néztünk meg, mert semmi kedvem nem volt romantikus filmeket nézni, ahol minden a szerelemről szól. És erre rögtön beugrott Cameron és Emma is. Ezért választottunk inkább horror filmet, bár Vanessa inkább a romantikus filmet választotta volna.

-Nem, a horror az sokkal jobb, lehet rajta félni.-győzködtem Vanessát.
-Hát jó, ha te ezt akarod.-egyezett bele Vanessa, bár látszott rajta, hogy nem igazán van oda a horror filmekért.
-Na akkor tedd be és gyere ide mellém.-mondtam neki és már el is kezdődött a film.

Az eleje nem volt izgalmas, és a közepére kezdett félelmetessé válni. rögtön elfogyott a popcorn, mert nagyon féltem. Nem igazán bírtam a horror filmeket, de erre volt most szükségem. Elfelejtette velem Cameron és az este folyamán nem is gondoltam rá többet.Megtette a hatását a film és este alig tudtam elaludni. Vanessa is itt aludt , de ő nyugodtan volt. Nagy nehezen elaludtam, de többször is felkeltem, és akkor megfogadtam, hogy többet nem nézek horror filmet. Az éjszaka álmodtam is.

Egy farkas szerepelt benne, és egy tisztáson voltunk. Teljesen máshogy nézett ki mint ahová szoktunk menni, de a farkas ugyanaz volt. A tisztás két szélén álltunk és egyre közelebb mentünk egymáshoz. Már éppen megérintettem volna mikor felkeltem.

Felkeltem és hirtelen eszembe jutott a farkasom. Már nagyon rég nem láttam, és elfelejtkeztem róla. Kétségbe estem, hogy biztos elfelejtett, de nem adtam fel a reményt. Vanessa még aludt és nem akartam felkelteni. Nagyon lassan kimásztam az ágyból, és elővettem a ruháimat és felöltöztem. Nem volt időm semmi másra, így gyorsan lementem a földszintre és kimentem a házból. Még korán reggel volt, nem akartam senkit sem felkelteni. Elindultam az erdő felé, és nagyon hamar odaértem. hirtelen megtorpantam, mikor teljesen üres volt. Egy kicsit csalódott voltam, viszont nem várhattam el,l hogy itt várjon rám. Nem hoztam magammal a plédet, így kerestem a patak mellett egy követ és arra ültem le. Már egy fél órája ott ültem, mikor feladtam és elindultam hazafelé. Nagyon csalódott voltam, viszont igaza volt. Én nem jöttem és ő biztosan itt volt. Nagyon haragudtam magamra, mert ilyen feledékeny voltam. nagyot sóhajtottam és elindultam hazafelé. Kiértem az erdőbe és onnan már nagyon hamar hazaértem.

Mikor hazaértem, még nem volt ébren senki. nagyon lassan felmentem a szobámba és Vanessa még mélyen aludt. Lassan vissza akartam öltözni a pizsamámba, nehogy észrevegye Vanessa, hogy elmentem. És akkor hirtelen megfordult Vanessa és kinyitotta a szemét. Zavarosan körbenézett és végül rajtam állt meg a tekintete.

-Te meg hol voltál?-kérdezte Vanessa.
-Hát, csak elmentem egyet sétálni, kellett a friss levegő.-mondtam neki és ő is megnyugodott. elhitte és már nem foglalkozott tovább ezzel. Reggel ment el és utána nem tudtam mit csinálni. Elhatároztam, hogy délután visszamegyek a tisztásra, és addig maradok ott, amíg el nm jön. És ha nem jön el akkor én keresem meg. Gyorsan telt az idő és én egyre jobban izgultam. Nagyon reménykedtem benne, hogy eljön, bár erre nagyon kevés esélyt láttam. nem bírtam tovább várni, így felálltam és elindultam. Megint olyan gyorsan mentem, mit reggel, minnél hamarabb oda akartam érni. És végre ott voltam. Megint csalódnom kellet, hiszen nem találtam ott senkit. Leültem ugyanarra a kőre, mit reggel és vártam. Öt perce ültem már ott, és már kezdtem azt hinni, hogy el sem fog jönni, vagy hogy elfelejtett.

és akkor hirtelen megmozdult a bokor, és én reménykedve vártam, hogy előjöjjön onnan a farkasom. Megint megmozdult és én már mosolyogtam, és hirtelen lefagyott az arcomról a mosoly. Egy nyuszi jött elő, de utána már el is tűnt. Nagyon csalódott voltam, de megérdemeltem. Már feladtam és elkezdtem hazafelé menni, mikor megint megmozdult a bokor. Nem vártam semmit, de azért megvártam míg előjön onnan valami. Egy nyuszira számítottam, vagy egy mókusra, mikor előjött a farkasom. Nagyon megörültem neki. Én csak vigyorogtam és nem bírtam megmozdulni.

-Hát eljöttél.-mondtam nagyon boldogan és egy lépést felém jött. Egyet morgott, aztán még közelebb jött, és már itt állt mellettem.
-Nagyon sajnálom, hogy nem jöttem, de rengeteg minden történt és teljesen kiment a fejemből.-mondtam neki, és ő lehajtotta a fejét. Annyira sajnáltam, hogy nem jöttem, és őt is.
-De most már itt vagyok.-mondtam és rám nézett. Örült neki, és leült mellém. Én elkezdtem simogatni, és ezt nagyon élvezte. És akkor hirtelen eszembe jutott valami.
-Van egy rossz hírem.-mondtam neki és erre felkapta a fejét és kíváncsian nézett rám.

6 megjegyzés:

  1. Szia drága G!:D

    Jaj, ez a fejezet. Nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek. Én már lassan nem bírom idegekkel, ami Cameron és Ashley között megy. Kikészítesz engem, de szerintem mindenkit:D Nagyon örülök az új fejinek, jó lazítás volt a német közben... amiben megint csak az Emma szavakat olvashattam, úgyhogy attól a csajtól még a valóságban sem menekülök meg, ezek szerint:D

    Nagyon várom már a következőt és a csókjelenetet is, mert lassan tényleg a kórházban kötök ki. Már le is beszéltem a főorvossal, hogy én és Szoffy mindenképpen egy szobába kerüljünk, mert nem akarok egyedül meghülyülni:D:D Majd meglátogatsz minket ugye? Hozz majd virágot, könyvet meg csokit is... ja, az étcsoki a kedvencem, csak megsúgom:D

    Na cuppantalak és nagyon nagyon várom a következőt:D

    Puszi Sz

    VálaszTörlés
  2. Szia Sz :)
    Igen és ha kórházba kerültök Szoffyval, akkor mindenképpen viszek nektek virágot, csokit és új fejezetet is :D csak remélem nem lesz súlyos amit csak új fejezettel lehet gyógyítani :D és étcsokit viszek majd mindenképpen :D puszi: Niki

    VálaszTörlés
  3. :D
    a rosszhír : egy ideig nem leszek mert megyek segíteni a farmra ...
    Eltaláláltsm ? Nah jó ne lődd le a poént ... bár ez nem egy huh de nagy titok gondolom ... csak megint szadista akarátál lenni te kis Gonosz!!!
    Wááá!! És ugye áll az időpont? A kedd? és ugye kiderül mihamarabb hogy mi van ezzel a kettővel mert tényleg meghülyülünk *kacag*
    És Szatti ugye ez idegoszályra beszélted mert tuti hogy oda kerülünk!
    Nah Puszi!!
    Iszkiri neki a kövi fejinek!!
    És Szerdára 1000fokos meleg hogy sálmentes legen a nap XP

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszett a fejezet és te nagyon gonosz tudsz lenni!!!:D Meg kellett volna csókolniuk egymást!Na nembaj, de ajánlom, hogy hamarosan megtörténjen, mert a elnáspángollak:D Szóval siess a kövivel!:D
    puszi

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett ....
    várom a folytit

    VálaszTörlés
  6. Szia hát nagyon tetszett,de most meddig idegelsz bennünket na legyen szép esemény dús az estéd üdv böbe

    VálaszTörlés