2010. május 11., kedd

Díj




Szabályok:


1. Tedd ki a díjat a blogodban!

2. Meg kell nevezned, hogy kitől kaptad a díjat és linkeld ki az oldalát!

3. Egy embernek adhatod tovább és válaszolj az alábbi kérdésekre:
- Honnan ismered a blogját?
- Miért neki adod a díjat? c. mitől egyedi az ő története, mi fogott meg benne?

4. Linkeld ki annak az oldalát, akinek adod!

5. Értesítsd az érintettet!


2. Ezt a díjat Szattitól kaptam, és nagyon köszönöm neki, szeretlek :)
Mondok róla is pár dolgot, mert ezt nem hagyhatom ki. Imádom ahogyan ír, és nagyon örülök hogy rátaláltam a blogjára. Mikor elolvastam az első fejezetét, nem tudtam abbahagyni. Mindig lelkesen várom a fejezeteket, és mikor megkapom csak ezt tudom mondani: MÉG, MÉG MÉG :D. Megéri rá várni. A legjobb az egészben, hogy barátnők lettünk, minden nap beszélünk msn-en és ezt ki nem hagynám. Rengetedet nevetek vele és Szoffy barátnőmmel is. örülök hogy rátok találtam :)
És Szoffy is nagyon jó barátnőm. neki is szeretem az irományát. Mindig felvídit, amikor a komikban kiakadsz és én ezt csak élvezem. Tudom hogy sokszor van olyan alkalom amikor kiakasztó vagyok és gonosz :D de ti is elég sokszor csináljtok, de én így szeretlek titeket. nah most már jöjjön a választottam :D
http://holdtolhajnalig.blogspot.com és http://lonelyfriendship.blogspot.com/

3. Ezt a díjat Briginek adnám tovább.
Már nagyon rég barátok vagyunk és amikor én elkezdtem blogot írni utnna ő is elkezdte. Mindig segítettünk egymásnak és azóta is hű olvasója vagyok. És azért adom neki, mert megérdemli. Nagyon sok munkája van benne, és nagyon tetszik is az iromyánya. Vannak alkalmak amikor nagyon kis gonosz tud lenni, de így szeretem :) Mindenkinek csak ajánlani tudom mert jó történet. Az fogott meg benne, hogy bele tudom képzelni magamat a történetbe és rengeteg izgalom van benne, amitől csak jobban várom a következő fejezetet.

4. Brigi blogja: http://titkokarnyekaban.blogspot.com

1 megjegyzés: