2010. március 15., hétfő

2.fejezet

Felhívtam Vanessát, hogy el tudna-e vinni és akkor beülhetnénk valahova, vagy mozizhatnánk is. Nem volt semmi kifogása ellene, úgy is tervbe volt véve egy csajos nap. Felvettem egy másik farmert és egy piros pólót. Elindultam lefele a lépcsőn, de még eszembe jutott, hogy a táskámat ott felejtettem. Gyorsan visszaszaladtam érte, betettem egy kis pénzt a könyvre meg ha beülünk valahova legyen nálam. Szóltam Lilynek, hogy elmegyek pár órára, addig nyugodtan áthívhatja a barátnőit. Már rohant is a telefonhoz mikor az megcsörrent. Lily vette fel a telefont.
-Szia, anya.-mondta Lily. Sejtettem miért hívhatott anya.
-Persze, nem lesz semmi baj, tudunk magunkra vigyázni.-győzködte anyát a húgom.
-Jó rendben, akkor jó munkát. Szia.-fejezte be Lily. Már kezdte is mondani a szokásosat.
-Anya volt az, nem jönnek haza éjszakára, nagyon sok dolguk van. Azt mondta rendeljünk kaját és vigyázzunk magunkra.-mondta szomorúan. Hiányoztak neki a szüleink, mint ahogy nekem és Justinnak is, de mi már egy kicsit megszoktuk, hogy sok munkájuk van és nem mindig töltik itthon az éjszakákat. Lily már nyúlt is a telefonért és felhívta a legjobb barátnőjét, hogy jöjjön át. Megkérdezte, hogy milyen pizzát kér és már le is tette. Megint tárcsázott, de ezúttal a futárt hívta, hogy pizzát rendeljen. Már hallottam is ahogy kint befordul egy kocsi és elkezd dudálni. Elköszöntem Lily-től és jó dvd-zést kívántam. Elindultam a kocsi felé és már Vanessa hevesen integetett, hogy siessek, mert mondanivalója van. Beszálltam és már mondta is.
-Szia Ashley. Képzeld idefelejövet láttam egy nagyon helyes pasit. Azt hiszem a mi sulinkba jár, de midig csak messziről láttam és nem tartottam helyesnek, de most, hogy közelről láttamn nagyon jól néz ki.-mondta nagy vigyorral. Nagyon lelkes volt.
-Már is új pasi? Mi van a régivel?-kérdeztem, de már tudtam, hogy az régi ügy.
-Hát rájöttem, hogy nem hozzámvaló, de ez a pasi, akit láttam nagyon helyes volt.-mondta csillogó tekintettel.
-Nem hozzádvaló? Még csak nem is beszéltetek, na de ha te találtál valaki mást akkor nem akarok az utatokba állni, csak jó lenne, ha beszélni is vele.
-Jó-jó, ha legközelebb látom ígérem megszólítom.-mondta ígérve.
- Hát remélem is, na de mostmár induljunk mert ránk esteledik.-mondtam. Elindultunk és először egy könyvesboltba mentünk. Gyorsan beszaladtam és vettem két könyvet ami a tartalmuk szerint izgis lehettet, és már mentem is vissza Vanessához. Nem volt kedve moziba menni, így beültünk egy étterembe. Jókat nevettünk és sokat beszélltünk a pasikról.
-Neked nem tetszik senki?-kérdőn nézett rám Vanessa.
-Most nem tetszik senki, és szerintem egy ideig nem is fog.-mondtam ezzel lezárva a témát, de a barátnőm nem hagyta annyiba.
-És ha a pasinak aki most éppen tetszik annak vannak jóképű barátai, vagy nagyon izmos testvérei?-mondta izgatottan.
-Először szerintem szólisd meg, ismerkedjetek össze és ne foglalkozz velem, ezzel a téma lezárva.-mondtam. Többet nem beszéltünk a pasikról, csak a suliról a nyárról meg a haverokról. Miután megettük a vacsit, kifizettük és elindultunk haza. Kitett a házunknál, elköszöntem és már indultam is a házba. Beléptem és nagy nevetéseket hallottam fentről. Tudtam, hogy a húgomék megint egy álompasis filmet néznek és azon álmodoznak és röhögnek, hogy nekik nem lehet ilyen pasijuk. Justin már a szobájában volt és aludt, nehéz napja lehetett, így nem zavartam. Beszóltam a lányoknak, ha vége a filmnek aludjanak. Bementem a szobámba lezuhanyoztam, fogatmostam, felvettem a pizsamámat és bebújtam az ágyba. Azonnal elnyomott az álom és reggel kialudva kelltem a telefonom pittyogására.

6 megjegyzés:

  1. Szia Niki.Nagyon tetszik a történeted!Már várom a folytatást!!
    Linkcsere nem érdekel?
    Szívből kívánom hogy sok olvasód és sikeres légy....:D

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszönöm és én is fogom olvasni a történeted mert érdekel. majd írok komit. Niki

    VálaszTörlés
  3. Szia Niki!! Nagyon jók a történetek! Tényleg tetszik! És bocsi ,hogy mégy csak most kezdtem hozzá! És sok sikert kívánok :D

    VálaszTörlés