2010. március 14., vasárnap

1. fejezet

Hétfő reggel van. Már csak három hetet kell kibírnunk az iskolában és utánna elkezdődik a nyári szünet. A barátnőimmel már nagyon várjuk a nyarat, elterveztük hogy majd elmegyünk moziba, vásárolni, a La Pushi tengerpartra. Reggel morcosan kelltem, nem szerettem a hétfő reggeleket. Nagy nehezen kiszálltam az ágyból és elmentem zuhanyozni. Megcsináltam a reggeli tennivalóimat, azután a bátyám, Justin elvitt engem és a húgomat, Lilyt az iskolába. Minden reggel elvisz minket kocsival és utánna megy dolgozni. A szüleink kérték meg rá mert ők ilyenkor már rég a munkahelyükön vannak, és van mikor késő este érnek haza vagy bent éjszakáznak. Ilyenkor áthívom a barátaimat és dvd-zünk. Mikor Justin kitett minket a sulinál, elköszöntem Lilytől és elindultam a legjobb barátnőm felé aki már ott várt rám a bejárati ajtő előtt. Vanessa külsőre barna, göndör hajú, zöld szeme van és vékony. Ő a legjobb barátnőm, mert neki mindent elmondhatok, őszinte és mindig lehet vele hülyéskedni, egyszóval ő egy nagyon jó barátnő.
-Szia, hogy telt a hétvégéd?-kérdezte meg Vanessa. Közben elindultunk az osztályterem felé.
-Szia, hát nem történt semmi érdekes. És veletek mizujs? Beszéltél már a kiszemelteddel?-kérdeztem. Ugyanis tudni kell, hogy Vannessa folyton váltogatja a pasijait, tehát mindig megtetszik neki valaki de mielőtt beszélne velük már rögtön más pasi tetszik neki.
-Sajnos még nem, de tervbe van véve.-nagy mosoly ült ki az arcára.
-Ja képzelem.-mondtam viccelődve.
Már csak pár perc volt az óra kezdetéig, így leültünk a helyünkre és vártuk a tanárt. Becsengettek, és pár perc késéssel meg is érkezett a matek tanárunk. Nem szerettem a matekot, sose voltam valami jó belőle, erre bejelenti, hogy röpdolgozatot fogunk írni. Jó, tudom hogy év vége van és most bele kell húzni az év végi jegyekért de nem volt semmi kedvem tanulni. Kétségbeesett arccal néztem Vanessára, ő ugyanúgy nézettt vissza rám így gondoltam, hogy ő se tanúlhatott valami sokat rá. Tizenöt percet kaptunk rá , hogy megoldjuk. Alig tudtam valamit, de azért próbáltam megoldani a feladatokat. Lejárt az idő és elindult a tanár beszedni a dolgozatokat. Beadtam és csak reménykedni tudtam benne, hogy legalább egy hármast kapok rá. A dolgozat után már nem tanultunk semmit így elkezdtem beszélgetni az osztálytársakkal. Megkérdeztem tőlük, hogy nyáron mit fognak csinálni, mennek-e nyaralni és ha igen hova. Mindenki akit megkérdeztem, megy nyaralni és örültek neki, hogy itthagyhatják pár hétre ezt az esős várost, Forks-ot. Irigyeltem őket, mert mi sajnos nem tudunk elmenni sehova nyaralni mivel a szüleim dolgozni fognak és nem lesz rá idejük, hogy elvigyenek minket valahova. A bátyám nem bánkódott, hiszen ő a haverjaval akart elmenni egy közeli helyre pár napra. Megkérdezte ugyan, hogy akarok-e menni, de mondtam, hogy nem mert nem akartam elrontani a "bulijukat". Kicsengettek és már álltunk is fel és mentünk a következő óránkra. Tesi óra lesz, amit elviseltem. Szerencsére itt már megtörtént az év végi osztályzás, így csak röplabdáztunk. A nap többi része eltelt. Volt még angol, biosz és töri óránk. Miután vége lett az óráknak, megkerestem a húgomat és eggyütt vártunk Justinra.
-Milyen volt a napod?-kérdeztem. Mindig megkérdezem, de ő mindig ugyanazt a választ adja.
-Jó volt. Nem történt semmi különös.-mondta unottan. Nem szoktunk beszélgetni, csak ha nagyon múszáj volt és akkor is álltalában én kezdeményeztem. Álltunk még vagy két percig és már jött is értünk Justin. Hazamentünk és felmentem a szobámba. Leültem az íróasztalomhoz megírni a házit mert nem akartam így év vége előtt egy rossz jegyet beszerezni, mert a tanárok ilyenkor nagyon szűrik, ki nem készíti el a háziját és aki nem, az egy rossz jegyet kap és az már rögtön lehúzza a jegyét. Egy óra volt míg megcsinálltam a házikat és utánna nem volt mit csinálnom. Úgy döntöttem elmegyek Port Angeles-be és veszek egy jó könyvet, úgy is nagyon régen olvastam már valami izgiset.

2 megjegyzés:

  1. tetszik ez a rész.ez már izgibb:D már nagyon várom a következő részt is:D

    VálaszTörlés
  2. Üdv Niki :D Bevallom most kezdek neki a ficednek (1000bocsánat) és már nagyon megfogott ;)
    Kaptál is egy kedves kis díjjat tőllem:D
    amit itt-> http://wolfriendsdays.blogspot.com/
    megtalálsz ;)

    VálaszTörlés