2010. július 30., péntek

Díj




1. Tedd ki a logót az oldaladon!
2. Válaszd ki a kedvenc kommentelőd, majd írd ki a kedvenc kommented tőle!
3. Értesítsd őt a díjáról!
4. Küldd tovább 5 embernek, hogy ők is kiválaszthassák a kedvencüket!
5. Hagyj náluk megjegyzést!

Hát nehéz dolgom van, és nem tudok választani. Hármat fogok választani, mert nagyon sokat számítanak nekem. És a többiek akik írnak, nagyon örülök nekik és köszönöm mindenkinek a kommentet :) Mindig örülök ha írtok és boldog vagyok, hogy ennyire örültök a fejezeteknek.
Szóval az első kommentelő Szoffy. Imádom elolvasni a kommenteit, mert mindig kiakad, ha esteleg nagyon ritkán :D úgy hagyom abba a fejezetet, hogy nem tudni mi lesz. :P
A második kommentelő Szatti. Ő mindig nagyon várja a következő fejezeteket és már legszívesebben a szökőkútba dobna. :D Mindig mosolyogok a kommentein és örülök, hogy gonosznak hívnak, mert így is van :D
És a harmadik kommentelő Böbe :) Amikor feljövök ide, akkor tudom, hogy ő mindig ír nekem egy kommentet és mindig nagyon várja a fejezeteket. Mindig olyan aranyos, hogy a komment végén jó hétvégét, vagy szép estét kíván nekem.
Szóval köszönöm, hogy írtok kommentet és nagyon jól esik :)
És mindenki aki ír, nekik is köszönöm, mert tudom, hogy érdekel titeket és örülök neki hogy elmondjátok a véleményeteket :)


Szoffy egyik kommentje:

Wááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jesszus!! Annyira yoo lenne ha Cameron lenne az ajtóban :D És akkor ő vinné suliba ... beszélgetnének ...
ööö... na mind1 ... Rem összejönnek majd :D
Am (asszem a Shiver hatása) asszem a bátyó is farkas lesz :D
na és van egy olyan érzésem h Szatti jól mondja :D hogy mind farkaskák és lehet h az a Johnny harapta meg :S
Am annyira magunkra ( én meg az egyik legjobb barim) ismerek Vannessa és Ashley barátságában :D Xd a Barátnőm is ilyen pasizós típus én meg félénk (sok rosz tapasztalat miatt)
Hihhettlen !! Ennyire még nem vártam semmit mint a kövi fejezetet!! (nah yoo anew moonon kívülXD)
Olyan vagy mint a Tv2 vagy az ilyen csatornák!!! A legizgibb résznél (rax be reklámot) Hagyod abba .. óóó annyira várom a kövi fejit!!!
Iszonyú jó rész volt :D

Szatti egyik kommentje:
Ha most csak annyit írnék, hogy rettenetesen, kimondhatatlanul gonosz vagy, szerintem nem is kéne véleményt írnom!!!!!!!!!
Annyira de annyira... hogy lehetsz velünk ilyen? Most úgy őszintén? Lelövöm ezt a Cameront is, Emmával együtt!!! Jaj, miért itt kellett abbahagynod? Csak legalább egy kicsivel lett volna több. De előre mondom, ha Ashley megint elfut, én kitekerem a nyakad és Szoffyval beledobunk a szökőkútba!

Amúgy isteni volt és nagyon tetszett:D:D Várom a folytatást, puszi


Böbe egyik kommentje:
Szia de azért jó útra térítheted nem? ,elvégre úgy is az lesz amit te akarsz mert te írod ,mondjuk be vésődik egy farkas lányba ,na fantáziálok pedig most aludtam is ,na legyen jó a hétvégéd üdv Böbe


Akiknek adnám ezt a díjat:
Szoffy
Szatti
Brigi
Böbe
Ancsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése